بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» به دلایل زیر باید حتما پیاده روی کنید

به دلایل زیر باید حتما پیاده روی کنید

به دلایل زیر باید حتما پیاده روی کنید

۱- عمر بیشتری خواهید داشت

مطالعات بیانگر آن است که فقط۳ کیلومتر پیاده‌روی در روز احتمال خطر مرگ را به نصف می رساند و بر کاهش دچار شدن به سرطان اثر بخش است. اگر پیاده‌روی کنید، شانس داشتن زندگی طولانی‌تر را بالا می برید.

۲- پیاده‌روی مانع از افزایش وزن است

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

اگر روزانه پیاده روی کنید امکان دارد هیچ وقت وزنتان زیاد نشود. تحقیقات می گوید کسانی که زیاد پیاده روی می کنند کمتر اضافه وزن پیدا می کنند.

۳- می‌توانید از وزن خود کم کنید

ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی، در کاهش وزن موثر هستند. پیاده‌روی به شما کمک می‌کند عضله‌هایی سالم داشته باشید و چربی‌ها را از بین ببرید.

۴- پیاده‌روی خطر ابتلا به سرطان را پایین می آورد

مطالعات بیان می کند که پیاده‌روی باعث کاهش ابتلا به سرطان سینه و روده بزرگ می شود. پیاده‌روی برای اشخاص مبتلا به سرطان که تحت درمان هستند هم سودمند است و احتمال بهبود یافتن را بالا می برد.

۵- پیاده روی خطر مبتلا شدن به بیماری‌های قلبی و سکته مغزی را پایین می آورد

بیماری‌های قلبی و سکته مغزی از جمله عوامل مرگ و میر است. با چند دقیقه پیاده روی در روز خطر ابتلا به هر دو را پایین می آورید

۶- باعث کاهش ابتلا به دیابت است

جهت جلوگیری از ابتلا به دیابت نوع ۲، روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی نمایید. مطالعات نشان داده که ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در روز خطر ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد. و به تعادل قند خون در افرادی که به دیابت دچارند کمک می کند.

۷- پیاده روی باعث تقویت قدرت مغز شما می شود

۴۵ دقیقه پیاده‌روی در روز، مهارت‌های ذهنی اشخاص بالای ۶۰ سال را ارتقا می بخشد. این افراد بعد از پیاده‌روی، از نظر روانی سرحال‌تر هستند.

۸- پیاده‌روی موجب بهبود روحیه و کم شدن استرس می‌شود

پیاده‌روی و به طور کلی ورزش باعث آزاد شدن اندروفین‌ها در بدن می‌شود. افرادی که عادت به ورزش روزانه دارند به دلیل ترشح داروهای شادی‌آور در بدن روحیه بهتری دارند. مطالعات نشان داده که دانشجویانی که مرتبا ورزش می‌کنند، استرس کمتری نسبت به افرادی که هرگز ورزش نمی‌کنند در خود احساس می‌کنند.

منبع/ سایت very well fit





بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده